Skip links

Gebreken & storingen

Gebreken en storingen doorgeven

Gebreken en storingen worden meestal door de huurder als eerste opgemerkt.

Het is daarom erg belangrijk dat uzelf gebreken en storingen zo snel mogelijk aan ons doorgeeft.

Niet spoedeisende gebreken en storingen
Voor niet-spoedeisende gebreken en storingen kunt u het contactformulier op de website invullen of een e-mail sturen naar info@huizenbeheermaastricht.nl.  

Spoedgevallen tijdens kantooruren
Spoedgevallen tijdens kantooruren kunt u het beste telefonisch aan ons  doorgegeven via +31(0)43 351 0153 van maandag t/m vrijdag  09:00 tot 12:30 | 13:30 tot 17:30.  

Spoedgevallen buiten kantooruren
Buiten kantooruren zijn wij bereikbaar op een (wisselend) mobiel noodnummer. Het mobiele noodnummer krijgt u te horen als u ons normale telefoonnummer belt (+31(0)43 351 0153). Als u dit nummer buiten kantooruren belt krijgt u een voicemail te horen. Aan het eind van deze voicemail hoort u het (wisselend) mobiel noodnummer. Dit noodnummer kunt u daarna bellen. Mocht het noodnummer niet direct worden opgenomen dan dient u de voicemail van het mobiele noodnummer in te spreken (vermeld daarin altijd uw naam, adres, storing en het nummer waarop we u kunnen bereiken). Dit nummer is alleen bedoeld voor noodgevallen, zoals bijvoorbeeld geen verwarming in de winter of een grote lekkage.

Welke kosten zijn voor de huurder en welke voor de verhuurder Groot onderhoud is voor rekening van de verhuurder. Voorbeelden zijn buitenschilderwerk en een nieuwe cv-ketel. Als huurder bent u verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud. Denk aan een nieuwe wc-bril of een leertje in de kraan. Een totaaloverzicht hiervan vindt u op de website van de Rijksoverheid via deze link.